تفسیر آهنگ امیر تیزرو





رپام

رپام
















تفسیر آهنگ امیر تیزرو

در ابتدا میگه

آره منم با سر و وضع بدم من تیزرو ام و میکنم سر و کله کفن تو سر تو پس گوش کن بیت من و واسه ی تو میخونم خر ، کر ، نفهمدر این جا داره میگم من امیر تیزرو ام و با سر وضع بد که با این تیکه آهنگ آشغالت اعصاب منو خرد کردی منتو رو میکشم و تو سر تو کفن میکنم پس گوش کن این شعر و چون واسه ی تو حاظرش کردم آدم لاش خور

و در ادامه میگه تا وقتی نگفتی کس شعراتو تو رابطت بد نبود منکرات و برد از قبل نبود اینقدر ضد هم ولی الآن اونا به خون تو تشنه اند در اینجا منظور اینه که وقتی این آهنگ رو نخونده بودی کسی باهات کاری نداشت و کاشون به کار خودشون بود و میگه از قبل اینقدر باهات ضد و دشمن نبودند و نبودم ولی با این کاری که کردی به خون تو تشنه ایم و برای سرت هم جایزه گذاشتیم حتی

و در ادامه میگه به جون تو مثل سگ میافتم به پاچت و بعد عین مرد بمیرم من واسم مهم نیست مهم اینه ، که من شهید شم در این جا منظور اینه که میگه من اعصابم از دست این آهنگت سگی شده و مثل سگ ببینمت پاچت رو گاز میگیرم و بعد عین مرد بمیرمم واسم مهم نیست و چون تو آدمی کثیف هستی و مرتد اگه برای کشتن تو بمیرم من شهید به حساب میام

و در ادامه میگه من موندم توی همین مرز عین تو نترسیدم برم یهو من سوی کمین نه من داداش روی زمینم نه مثل تو که خواب روی چشات ندیدم در این جا منظور اینه که میگه من توی ایران موندم عین تو ترسو نیستم برم دست به دامن خارجیا و ایران خوبه و میگه من روی زمینم و راحت میخوابم ولی تو از ترس که یک دفعه سرتو نزنند خواب به چشت نمیاد


شاد باشین همگی و به سلامتی کسی که کامنت و نظر بذاره

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط امیر تیزرو در پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:پاتوق دختر پسرا , امیر تیزرو , دانشگاه , زنیکه , اشک , ناراحتی, کابوس , سفره , مرده , اربده , حرکت , رگ , اصلا, همایش زنانه , جلف, وصیت نامه خر پول , لنگ ظهر, آبادانی,یه مشت,جلف, خفن کده,مهندس باحال,

و ساعت 18:19

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش امدید

تفسیر

متن

دانلود

بهترین ها

تمام نشده ها

امیر تیزرو

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 14451
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

پاتوق دختر پسرا